Dé winkel voor al uw speelgoed

Bestelling & Levering

Hieronder staan de meest gestelde vragen over het plaatsen van een bestelling & de levering.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan direct contact met ons op!

 

Kan ik mijn bestelling ook af laten leveren op een ander adres?

Dat kan! Selecteer dan op de afrondingspagina van jou bestelling 'Naar ander adres verzenden'. Je krijgt nu extra velden om een afleveradres in te voeren.

Ik heb mijn bestelling al geplaatst, kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We gaan dan kijken of we het afleveradres nog aan kunnen passen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het is op dit moment nog niet mogelijk om je bestelling bij ons af te komen halen.

Kan ik mijn bestelling ook buiten Nederland of België laten bezorgen?

Wij leveren in heel Europa. Houd wel rekening met langere levertijden en hogere verzendkosten. Deze zijn zichtbaar op de afrondingspagina van jou bestelling, of neem hiervoor contact op met onze klantenservice

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van mijn adres. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We gaan dan kijken of we het afleveradres nog aan kunnen passen.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

In principe is dit nog niet mogelijk. Wil je jouw bestelling later laten bezorgen? Dan kun je het beste direct na het plaatsen contact met ons opnemen. We gaan dan samen met jou kijken wat de mogelijkheden zijn.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Je bestelling wordt door een bezorger van DHL afgeleverd op het door jou opgegeven afleveradres.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Dit kan nog zolang je bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor dus zo snel mogelijk contact met ons op.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Dat is onder meer afhankelijk van wat je bestelt. Op iedere productpagina staat een indicatie van de levertijd. Bij pre-order producten kunnen ook wij niet aangeven waneer de producten uitgeleverd worden. Dit is afhankelijk van de fabrikant.

Bij iedere bestelling ontvang je bij verzending altijd een e-mail met Track & Trace nummer.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja zeker. Zodra we jouw bestelling hebben verwerkt in ons magazijn, ontvang je een mailtje met jouw persoonlijke Track & Trace nummer en een link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Heb je geen mailtje ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Mijn Track & Trace nummer werkt niet. Hoe kan dit en wat moet ik doen?

Voordat jij je bestelling kunt volgen, moet de vervoerder jouw bestelling verwerken. Het kan dus zijn dat dit nog niet gebeurd is op het moment dat jij ons mailtje met verzendbevestiging hebt ontvangen.

In dat geval adviseren we je om op een later tijdstip nogmaals te kijken. Heb je jouw bestelling na 2 werkdagen nog niet ontvangen én werkt de Track & Trace nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. We zullen het dan direct voor je uitzoeken.

Ik heb een pakket ontvangen dat ik niet zelf heb besteld. Wat kan ik doen?

Controleer of het pakket voor jou bedoeld is. Klopt het adres en staat jouw naam erop? Dan kan het zijn dat je een cadeautje hebt gekregen. Twijfel je? Neem dan contact met ons op.

Klopt er iets niet? Neem dan ook zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

©2018 Tadex. All Rights Reserved.